Hogyan válasszon programot kapcsolattartási vagy értékesítési rendszere támogatására?

OLCSÓ VAGY EREDMÉNYORIENTÁLT MEGOLDÁST KERES?

„Olcsó húsnak híg a leve.” – mondja a közmondás. A tapasztalatom az, hogy előbb-utóbb mindenki, akinek az eredményesség a fontos, az belátja azt, hogy a legolcsóbb megoldásokból összetákolt bevételszerző rendszer nem hozza az elvárt eredményeket.

Legolcsóbb, vagy akár ingyenes tárhely, email-szoftver, webshop, számlázóprogram, CRM… Mind külön-külön elaprózza az Ön idejét, ezzel a hatékonysága nulla. A pontosságról meg említést se tehetünk.

Ha hosszabb távon is szeretne eredményeket, akkor az elhamarkodott döntés helyett alapos megfontolást javaslok.
A legfontosabb, hogy szánjon rá egy kis időt, hogy megtalálja a megfelelő eszközt, és ne az olcsósága miatt szimpatikus programra próbálgassa ráerőszakolni az elképzelését, mert nagy valószínűséggel alkalmatlan lesz a feladatra, és mire megtalálja a jó megoldást, akkorra rengeteg felesleges munkaórát el fog veszíteni.

Aki nem a teljes folyamataira választja ki a legmegfelelőbb szoftvert, hanem minden részfeladatra az ingyenes vagy legolcsóbb megoldásokat választja, az rengeteg időt és pénzt pazarol el.

Lehet, hogy az egyik eszköz olcsóbb, de

  • nem tud mindent, ezért több eszköz bevetése szükséges a teljes folyamat kiépítésére;
  • bizonytalan a kiküldött levelek kézbesítési aránya, mert a szoftver beállításai nem teszik lehetővé a finomhangolást (itt van egy cikk a beállítási lehetőségekről.)
  • nincs segítő ügyfélszolgálata (mert az ingyenesség mellett nincs keret a fenntartására) akitől kérdezhet, segítséget kérhet, vagy fejlesztési javaslatot adhat;
  • nincsenek részletes oktatóanyagai, tréningjei, így Ön nem is tudja jól kihasználni a szoftvert;
  • kevésbé könnyű megtanulni és kezelni és így több munkaórába telik egy-egy feladat megoldása, ami egy megfelelő (összességében nem feltétlenül drágább) eszközzel pikk-pakk elkészül;
  • amikor növekszik a cége, vagy változnak az igények, akkor az olcsó rendszerek nem tudják azt lekezelni;
  • nem köthető össze más (elsősorban a hazai piacon is jelen lévő) szolgáltatásokkal (webshop, számlázás, bankkártyás fizetések, SMS-küldés,…), amik használatával még jobb, még profibb automatizált rendszer építhető.

Az olcsó megoldások funkciói korlátozottak, ezért kevesebbet lehet termelni vele.

Gondolja végig, hogy milyen megoldásokat használ most. Döntse el, hogy mit szeretne elérni, megvalósítani. Mely funkciók fontosak azonnal, és mi az, ami hamarosan “jó lenne”. Határozza meg, hogy jelenleg milyen módon végzi a folyamatos kapcsolattartást ügyfeleivel vagy az érdeklődőivel!

Töltse ki ezt az igényfelmérő kérdőívet, hogy a válaszai segítségével megtaláljuk az Önnek megfelelő megoldást!