Online vagy offline rendezvények létszámának korlátozása

Ebben a bejegyzésben jellemzően rendezvények létszámának korlátozásáról lesz szó, de bármilyen más termékre vagy szolgáltatásra alkalmazható ez a megoldás. A Salesautopilot (SAPI) eCommerce modulja nem rendelkezik kosár-funkcióval. Tehát nem mondható rá, hogy webshop. Ezért a készletkezelés nem beépített funkció, máshogy kell azt megoldani. Tudsz vele olyan értékesítési rendszereket építeni, ahol

Tovább olvasom »

Tagsági rendszer vagy fizetős tartalom SimpleMembership WordPress pluginnal és SalesAutopilot-tal

Egy Memberships (tagsági) bővítmény használatával tagsági díjas rendszert építhetsz fel. A tagsági díjak folyamatos fizetésével passzív jövedelem-szerző géppé varázsolhatod a honlapodat. A tagsági rendszereket kezelő szoftverek általában fizetősek: előfizetéses rendszerben éves vagy havidíjasak, vagy egyszeri díjasak. Cserébe nagyon jól testre szabhatók és integrálhatók különböző más szoftverekkel. Szerencsére a Simple Memnbership

Tovább olvasom »

SMS-küldés saját számról SalesAutopilot-tal

Az SMS továbbra is a legmagasabb megnyitási aránnyal rendelkező csatorna. A címzett zsebében mindig ott van a telefonja, minden egyes rezdülésére rápillant. Így a beérkező SMS-t is azonnal megnyitja. Használd ki ezt az előnyét Te is, és küldd SMS-ben a fontos üzeneteidet: tömeges, személyre szabott kampányüzeneteket; hitelesítheted az ügyfeleid mobilszámát

Tovább olvasom »

Mentőöv

Nem indul? Nem működik? “Nem akarja a jót”? Elakadtál a Salesautopilot használatában? Nem megy ki egy levél, pedig már minden beállítást átnéztél? Kellene egy szegmens, de nem tudod, hogyan hozd létre? Csak egy kérdésed van? 😉 Itt a Mentőöv, segítek! De miért én? A Salesautopilot-ot (régi nevén MailMaster) 2004 óta

Tovább olvasom »

Miért spam egy levél?

Állandó gondot okoz, hogy az e-mail-jeinket, hírleveleinket, ajánlatainkat eljuttassuk a potenciális ügyféljelöltek, vagy akár a már meglévő ügyfeleink asztalára. Sajnos egyes eszközök megnehezítik azt, hogy átjussunk a védőpajzson. Különböző algoritmusok szűrik a leveleket, és azt engedik át, ami nagy valószínűséggel érdekelni fogja a címzettet. 100%-os recept nincs, de vannak ajánlások,

Tovább olvasom »

Webshop mellé marketingszoftvert – Hozd ki a maximumot!

Van egy webshopod Mondjuk egy Shoprenter, UNAS, WordPress alatt működő WooCommerce, vagy egyéb bérelt webáruház. A rendelésekkel kapcsolatos tranzakciós leveleket, számlát szépen kiküldi ez a rendszer. Még bankkártyás fizetés is működik. Jönnek a rendelések, jön a bevétel. Ez a webáruház nem több egy fizikai boltnál, aki a betérő vásárlókra hagyatkozik.

Tovább olvasom »

Webshop, vagy csak egy űrlap?

Bolhára ágyúval? A WooCommerce egy jó webáruház WordPress alá. Nagyon jó szoftver, ha arra van szükséged, amit nyújt. Azonban elég sokminden van, amihez felesleges egy webáruházat beüzemelni. Van, amit webáruházban nehezebb eladni, mint egy landing page + rendelési űrlap kombinációval. Sajnos sokan ezekre is a Woo-t erőltetik, mert ingyenes. Egy

Tovább olvasom »

Védd a tartalmadat!

Vannak olyan értékes információk vagy anyagok, amikhez a hozzáférést korlátozni szeretnéd? Fizetős tartalmak? Tananyagok? Zárt oldalak? Van megoldás! Pillanatok alatt beállítható! Láthatatlan védelem – a felhasználó nem ismeri a hátteret, és kijátszani se tudja. Nem kell jelszavakat, belépési azonosítókat megjegyezni. Láthatatlan a keresőmotorok számára is. Minden platformmal működik. Szomorú tény,

Tovább olvasom »

Beléptetés rendezvényre stresszmentesen

Vannak rendezvényeid vagy tréningjeid? Sokan vesznek részt rajta? Hömpölyög a tömeg a bejárat előtt. Egyre többen vannak, a beléptető kolléga meg alig győzi… Hogyan engeded be és rögzíted a résztvevőket? Online értékesítetted a belépőjegyeket, és mindenki online kapta meg. Bármennyiszer kinyomtathatták, vagy bármennyi mobiltelefonon bemutathatják. Tudod minden pillanatban, hogy ki

Tovább olvasom »

A kezdetek

Az első “marketingszoftveres” levelem, amit az archívumomban találtam a gépemen, az 2004. februári: Ez egy ügyfél által kitöltött ajánlatkérő form értesítő levele volt. A szoftver akkori verzióját már 2003 nyarán elkezdtem tanulmányozni, használni, beüzemelni. Akkor csak ajánlatkérést és a megrendelést rögzítettem vele egy-egy űrlappal, és volt 1-2 autoresponder-levél beállítva (pl.

Tovább olvasom »

Hogyan válasszon programot kapcsolattartási vagy értékesítési rendszere támogatására?

OLCSÓ VAGY EREDMÉNYORIENTÁLT MEGOLDÁST KERES? „Olcsó húsnak híg a leve.” – mondja a közmondás. A tapasztalatom az, hogy előbb-utóbb mindenki, akinek az eredményesség a fontos, az belátja azt, hogy a legolcsóbb megoldásokból összetákolt bevételszerző rendszer nem hozza az elvárt eredményeket. Legolcsóbb, vagy akár ingyenes tárhely, email-szoftver, webshop, számlázóprogram, CRM… Mind

Tovább olvasom »