Webshop, vagy csak egy űrlap?

Bolhára ágyúval?

A WooCommerce egy jó webáruház WordPress alá. Nagyon jó szoftver, ha arra van szükséged, amit nyújt.
Azonban elég sokminden van, amihez felesleges egy webáruházat beüzemelni. Van, amit webáruházban nehezebb eladni, mint egy landing page + rendelési űrlap kombinációval.
Sajnos sokan ezekre is a Woo-t erőltetik, mert ingyenes.
Egy bármilyen honlapra (nemcsak WordPress-re!!!) elhelyezhető rendelési űrlap egy egyszerű megoldás, ha nem webshopos értékesítést szeretnél összerakni, hanem egy-két könyvet, rendezvényjegyet, infoterméket szeretnél értékesíteni. Az űrlaphoz csatolható online számlázó, automatikus díjbekérő küldésével, bankkártyás fizetési lehetőséggel, hírlevélszoftver, stb.

Lássunk pár funkciót

  1. Online számlázásra a Billingo teljesen megfelelő. Nem számol fel API-hívási díjat. Az API kell az automatizált számlázáshoz (automatizált számlázás: nem kézzel állítod ki a számlát, hanem a megrendelő formon megadott adatok alapján “generálódik” a számla). Ráadásul ha EZEN a linken regisztrálsz, akkor 2 ingyenes hónapot kapsz!
  2. Egykattintásos és ismétlődő bankkártyás fizetés. OTP Simple és a CIB kínál ilyeneket.
  3. Fontos, hogy kezelni tudd a sikertelen kártyás tranzakciókat. A kapcsolt hírlevélszoftverrel a sikerteleneket tudod listázni, fel is hívhatod őket, de be is állathatsz automata e-mail értesítőket, hogy fizessék ki átutalással.
  4. Az űrlap egyszerű, letisztult, csak a szükséges elemeket tartalmazza. Ha e-mail listádről küldöd a rendelési formra a vásárlót, akkor a meglévő adatait át tudod adni a formnak, így nem kell mindent begépelnie, legfeljebb ellenőrzi, és szükség esetén javítja. Apró kényelem, de figyelmességet sugall.
  5. BUMP ajánlat és az upsell. Ezekkel igazán nagy plusz bevételt érhetsz el. A BUMP az, amikor a rendelési űrlap alján hozzá tudsz adni egy egyedi ajánlatot a rendeléshez. A vevőd csak  bekattintja, hogy kéri, és kész. Brutálisan hatékony! 
  6. Az ismétlődő fizetés pedig maga a jackpot. Ha van olyan terméked, ami minden hónapban fizetnek (jellemzően előfizetési rendszerek), vagy részletre vásárolhatják meg, akkor stabil, ismétlődő bevételed lehet vele, anélkül, hogy újra és újra foglalkoznod kellene vele.
  7. Integrációk. Ez a legjobb! Össze lehessen kötni mindent mindennel. Rendelési oldal, online számlázó, bankkártyás fizetés, webshoplogisztika, hírlevélszoftver, sms-küldés, rendezvénybeléptető megoldás…

Két megoldást ajánlok a fentiekre:

  1. SalesForm – egyszerű, letisztult felület. Mindent tud, kivéve a hírlevelezést, de több hírlevélszoftverrel egyszerűen összekapcsolható.
  2. SalesAutopilot – amolyan ALL-IN svájcibicska, marketingautomatizációs szoftver. Ingyenesen kipróbálható a teljes funkcionalitása. Ne ijedj meg tőle! Beállításban, üzemeltetésben a segítségedre leszek, ha kéred!